Serwis internetowy people.com opublikował artykuł dotyczący wzięcia udziału Niny oraz jej mamy w najnowszej kampanii ‘Got Milk’. Zapraszamy do czytania poniższego tłumaczenia.
Przygotowania do Dnia Matki w niedzielę, Nina Dobrev i jej mama Michaela zaczęły od wzięcia udziału w najnowszej reklamie ‘Got Milk’.
Pozowanie ze znakiem rozpoznawczym kampanii ‘białym wąsem’, duet matka-córka popisał się perłową bielą w kuchni, w otoczeniu jagodowych pancakes.
Zdjęcie jest częścią uruchomionej kampanii “Like Her, Like Me”, która ma wywoływać moc pozytywnych emocji i ukazać wyjątkowe, wspólne momenty matek z córkami.
Dwudziestotrzyletnia gwiazda The Vampire Diaries i jej mama rozpoczęły współpracę z magazynem Seventeen aby znaleźć trzy pary matka-córka, które ilustrują to, co oznacza być dobrym przykładem dla siebie nawzajem. Zwycięski duet będzie mógł stworzyć własną reklamę kampanii ‘Got Milk’, która zostanie opublikowana tej jesieni.